بسته
(0) موارد
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
همه دسته‌ها
    فیلترها
    اولویت‌ها
    جستجو
    تولیدکننده: مفرا MAFRA

    پولیش زبر Heavy Cut Corrector

    34,700,000/00 (rial)
    پولیش زبر و لایه بردار مرحله یک مفرا 4.5 لیتری بنام Heavy Cut Corrector
    کد محصول: P1022

    پولیش خودرو زبر Heavy Cut Corrector

    پولیش خودرو زبر یا پولیش لایه بردار تولید شده توسط کمپانی MAFRA ایتالیاست. پولیش ماشین مفرا با قدرت لایه برداری بالا و درجه سختی زبر به عنوان پولیش بدنه برای احیا زنگ در مرحله یک و در صنعت دیتیلینگ خودرو شناخته شده و با نام تجاری Corrector2.0 در حجم 4.5 کیلو گرم در ارائه میشود. این نوع پولیش ماشین به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات دیتیلینگ برای از بین بردن خط و خشهای عمیق بدنه خودرو به کار می رود؛ از خصوصیات این پولیش زبر خودرو می توان به عاری بودن از گرده در هنگام پولیش کاری، سهولت در حین پولیش خودرو و تمیز کردن سطح کار با دستمال اشاره کرد. در فرمول شیمیایی برای تولید پولیش خودرو زبر از تکنولوژی میکرو ذرات ساینده لایه بردار استفاده شده است؛ قابلیت لایه برداری این پولیش ماشین با درجه زبری سمباده P1500 مناسب برای از بین بردن خط و خش بوده و امکان استفاده برای رنگ های فابریک، رنگهای OEM ، متالیک و دوباره رنگ شده است.

    فرمول تولید و مواد اولیه به کار رفته در پولیش زبر بدنه، بو نداشته؛ همچنین بصورتی تولید شده است که می توان برای دستگاه پولیش اوربیتال و دستگاه پولیش روتاری استفاده کرد. آب به عنوان پایه ساختاری این پولیش ماشین بوده و برای ایجاد نتیجه مطلوب از پد پولیش زبر خودرو یا پد پولیش نیمه زبر و توصیعه می شود برای دستیابی به نتایج بهتر از برند مفرا استفاده نمایید. در صورت نیاز به لایه برداری بیشتر، امکان استفاده پولیش زبر مفرا با پد پوست بره و یا پد میکروفایبر نیز وجود دارد؛ برای اطمینان از حاصل کار توصیه می شود که قبل از استفاده از پولیش خودرو زبر، ضخامت رنگ با دستگاه ضخامت سنج بررسی شود و افراد آموزش دیده برای لایه برداری بدنه اقدام کنند. تا امکان از بین رفتن لایه رنگ، نمایان شدن آستر و آسیب جدی به رنگ بدنه خودرو وجود نداشته باشد.

    در فرمول تشکیل دهنده این پولیش زبر، اصلا از ترکیبات سیلیکونی یا به اصطلاح پُر کننده به کار نرفته است؛ خوب است بدانید در صورت استفاده از مواد پر کننده در تولید پولیش خودرو، خط و خشها از بین نمی روند، بلکه پر می شوند و در نتیجه کار نهایی، انحراف ایجاد شود. در واقع در صورت استفاده از رنگ دانه یا پر کننده ها در ترکیب پولیش خودرو، بعد از یک یا دو مرتبه شست و شوی بدنه ماشین، تمامی خط و خش ها برگشته و اثرات پولیش خودرو به کلی از بین می رود. از سوی دیگر استفاده از رنگ دانه در تولید خمیر پولیش ماشین باعث تغییر حالت خط و خشهای روی رنگ بدنه خودرو و همرنگ شدن فضای داخلی این خط و خش ها با بدنه خودرو خواهد شد.

    به طور کلی پولیش ماشین مناسب و قابل استفاده برای مصارف حرفه ای، پولیشی است که در حین کار به اطراف سطح کار پاشیده نشود و قابل کنترل باشد؛ این بدین معنی است که مواد لایه بردار در نقاط مورد نظر پولیشکار متمرکز می شود و خمیر پولیش ماشین قدرت لایه برداری بالایی داشته باشد. از ویژگیهای یک پولیش خودروی مناسب در دیتیلینگ، می توان به نتیجه نهایی بعد از پاک کردن پولیش بدنه اشاره کرد. این را هم بدانید که هر چقدر انحراف در لایه برداری از بدنه کمتر و نتیجه مشاهده شده به واقعیت نزدیکتر باشد، نشان دهنده این است که پولیش خودرو به صورت حرفه ای تر و با مواد با کیفیت انجام شده است. استفاده از پولیش خودروی زبر هم برای سطوح سخت و هم نرم امکان پذیر بوده و همچنین ذرات به جای مانده پولیش لایه بردار، بعد از پولیشکاری به راحتی از روی بدنه تمیز می شود.

    در بسیاری از موارد، بدنه خودرو نیاز به بررسی و تشخیص میزان خط و خش دارد. در دیتیلینگ خودرو کارشناسان باید بسته به میزان خط و خش و همچنین نوع رنگ خودرو، ابتدا مواد پولیش زبر، سپس پد پولیش ماشین و در نهایت نوع دستگاه مناسب را انتخاب کنند. برای تکمیل عملیات پولیشکاری، بعد از پوليش زبر (همان پولیش لایه بردار) که سعی در از بین بردن خط و خشهای عمیق دارد، موارد دیگری همچون پولیش نرم و حتی پولیش نهایی مرحله دو مفرا بنام Illumina نیز قابل استفاده است. بعد از حذف خط و خش عمیق و استفاده از پولیش زبر، برای پرداخت بدنه خودرو از این محصول استفاده می شود. توضیحات تخصصی پولیش نرم را با کلیک روی نام تجاری آن مشاهده کنید.

    توصیه دیگر برای اتمام کار پولیش ماشین، استفاده از واکس نهایی مرحله سه مفرا به نام Splendida است. در این مرحله از دیتیلینگ خودرو، سطح کار پرداخت شده تا آماده تحویل به مشتری شود. استفاده از پد پولیش مناسب در تمامی این مراحل لازم بوده و بسته به تجربه کاربر (پولیشکار)، نوع رنگ و میزان خط و خش انتخاب می شود.

    پولیش ماشین مفرا به عنوان یک پولیش زبر لایه بردار و پایه تولید با آب در دو حجم دیگر نیز ارائه می شود: پولیش زبر Corrector 250ml و پولیش لایه بردار در حجم 4.5 لیتر که برای مصارف حرفه ای دیتیلینگ در حجم بالا به صرفه تر بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

    دستورالعمل استفاده از پولیش خودرو زبر مفرا: مقدار بسیار کمی از مواد پولیش را به صورت نقطه ای روی پد مناسب بریزید. برای استفاده از دستگاه پولیشر روتاری، در شروع با سرعت 600 الی 900 دور در دقیقه دوران را آغاز کرده و تا 1500 الی 1800 دور در دقیقه افزایش دهید. دقت کنید که هنگام کار فشار کمی روی دستگاه اعمال شود و کار در نهایت با دور 600 الی 900 در دقیقه به پایان برسد. در صورت استفاده از پولیش زبر مفرا همراه با دستگاه پولیش اوربیتال، کار با سرعت 1 الی 2 روی سطحی با ابعاد 40 در 40 سانتی متر مربع آغاز شود و به تدریج به حداکثر سرعت رسیده و برای اتمام کار نیز مجدد به سرعت 1 الی 2 بازگردانده شود.

    در صورت اتمام پولیش کاری با پولیش خودرو زبر و اطمینان از تاثیر لایه برداری، (درصورت نیاز به مرحله دوم پولیشکاری، با پولیش نرم یا واکس پولیش خودرو مرحله نهایی)، توصیه می شود بدنه بدون واکس خودرو را با شامپو به طور کامل شست و شو دهید تا تمامی ذرات به جا مانده از فرآیند پولیشکاری تمیز شود. چرا که در صورت به جای ماندن ذرات روی بدنه و استفاده مجدد از پولیشی دیگر، امکان ایجاد خط و خش مجدد روی بدنه وجود دارد. رعایت این مورد چه برای پرداخت و پولیش بدنه و چه در صورت زیرسازی برای اجرای سرامیک بدنه بسیار اهمیت دارد.

    برای دیدن مشخصات فنی روی نام محصولات کلیک کنید.

    لطفا نظرات خود را بنویسید
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    پولیش خودرو زبر Heavy Cut Corrector

    پولیش خودرو زبر یا پولیش لایه بردار تولید شده توسط کمپانی MAFRA ایتالیاست. پولیش ماشین مفرا با قدرت لایه برداری بالا و درجه سختی زبر به عنوان پولیش بدنه برای احیا زنگ در مرحله یک و در صنعت دیتیلینگ خودرو شناخته شده و با نام تجاری Corrector2.0 در حجم 4.5 کیلو گرم در ارائه میشود. این نوع پولیش ماشین به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات دیتیلینگ برای از بین بردن خط و خشهای عمیق بدنه خودرو به کار می رود؛ از خصوصیات این پولیش زبر خودرو می توان به عاری بودن از گرده در هنگام پولیش کاری، سهولت در حین پولیش خودرو و تمیز کردن سطح کار با دستمال اشاره کرد. در فرمول شیمیایی برای تولید پولیش خودرو زبر از تکنولوژی میکرو ذرات ساینده لایه بردار استفاده شده است؛ قابلیت لایه برداری این پولیش ماشین با درجه زبری سمباده P1500 مناسب برای از بین بردن خط و خش بوده و امکان استفاده برای رنگ های فابریک، رنگهای OEM ، متالیک و دوباره رنگ شده است.

    فرمول تولید و مواد اولیه به کار رفته در پولیش زبر بدنه، بو نداشته؛ همچنین بصورتی تولید شده است که می توان برای دستگاه پولیش اوربیتال و دستگاه پولیش روتاری استفاده کرد. آب به عنوان پایه ساختاری این پولیش ماشین بوده و برای ایجاد نتیجه مطلوب از پد پولیش زبر خودرو یا پد پولیش نیمه زبر و توصیعه می شود برای دستیابی به نتایج بهتر از برند مفرا استفاده نمایید. در صورت نیاز به لایه برداری بیشتر، امکان استفاده پولیش زبر مفرا با پد پوست بره و یا پد میکروفایبر نیز وجود دارد؛ برای اطمینان از حاصل کار توصیه می شود که قبل از استفاده از پولیش خودرو زبر، ضخامت رنگ با دستگاه ضخامت سنج بررسی شود و افراد آموزش دیده برای لایه برداری بدنه اقدام کنند. تا امکان از بین رفتن لایه رنگ، نمایان شدن آستر و آسیب جدی به رنگ بدنه خودرو وجود نداشته باشد.

    در فرمول تشکیل دهنده این پولیش زبر، اصلا از ترکیبات سیلیکونی یا به اصطلاح پُر کننده به کار نرفته است؛ خوب است بدانید در صورت استفاده از مواد پر کننده در تولید پولیش خودرو، خط و خشها از بین نمی روند، بلکه پر می شوند و در نتیجه کار نهایی، انحراف ایجاد شود. در واقع در صورت استفاده از رنگ دانه یا پر کننده ها در ترکیب پولیش خودرو، بعد از یک یا دو مرتبه شست و شوی بدنه ماشین، تمامی خط و خش ها برگشته و اثرات پولیش خودرو به کلی از بین می رود. از سوی دیگر استفاده از رنگ دانه در تولید خمیر پولیش ماشین باعث تغییر حالت خط و خشهای روی رنگ بدنه خودرو و همرنگ شدن فضای داخلی این خط و خش ها با بدنه خودرو خواهد شد.

    به طور کلی پولیش ماشین مناسب و قابل استفاده برای مصارف حرفه ای، پولیشی است که در حین کار به اطراف سطح کار پاشیده نشود و قابل کنترل باشد؛ این بدین معنی است که مواد لایه بردار در نقاط مورد نظر پولیشکار متمرکز می شود و خمیر پولیش ماشین قدرت لایه برداری بالایی داشته باشد. از ویژگیهای یک پولیش خودروی مناسب در دیتیلینگ، می توان به نتیجه نهایی بعد از پاک کردن پولیش بدنه اشاره کرد. این را هم بدانید که هر چقدر انحراف در لایه برداری از بدنه کمتر و نتیجه مشاهده شده به واقعیت نزدیکتر باشد، نشان دهنده این است که پولیش خودرو به صورت حرفه ای تر و با مواد با کیفیت انجام شده است. استفاده از پولیش خودروی زبر هم برای سطوح سخت و هم نرم امکان پذیر بوده و همچنین ذرات به جای مانده پولیش لایه بردار، بعد از پولیشکاری به راحتی از روی بدنه تمیز می شود.

    در بسیاری از موارد، بدنه خودرو نیاز به بررسی و تشخیص میزان خط و خش دارد. در دیتیلینگ خودرو کارشناسان باید بسته به میزان خط و خش و همچنین نوع رنگ خودرو، ابتدا مواد پولیش زبر، سپس پد پولیش ماشین و در نهایت نوع دستگاه مناسب را انتخاب کنند. برای تکمیل عملیات پولیشکاری، بعد از پوليش زبر (همان پولیش لایه بردار) که سعی در از بین بردن خط و خشهای عمیق دارد، موارد دیگری همچون پولیش نرم و حتی پولیش نهایی مرحله دو مفرا بنام Illumina نیز قابل استفاده است. بعد از حذف خط و خش عمیق و استفاده از پولیش زبر، برای پرداخت بدنه خودرو از این محصول استفاده می شود. توضیحات تخصصی پولیش نرم را با کلیک روی نام تجاری آن مشاهده کنید.

    توصیه دیگر برای اتمام کار پولیش ماشین، استفاده از واکس نهایی مرحله سه مفرا به نام Splendida است. در این مرحله از دیتیلینگ خودرو، سطح کار پرداخت شده تا آماده تحویل به مشتری شود. استفاده از پد پولیش مناسب در تمامی این مراحل لازم بوده و بسته به تجربه کاربر (پولیشکار)، نوع رنگ و میزان خط و خش انتخاب می شود.

    پولیش ماشین مفرا به عنوان یک پولیش زبر لایه بردار و پایه تولید با آب در دو حجم دیگر نیز ارائه می شود: پولیش زبر Corrector 250ml و پولیش لایه بردار در حجم 4.5 لیتر که برای مصارف حرفه ای دیتیلینگ در حجم بالا به صرفه تر بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

    دستورالعمل استفاده از پولیش خودرو زبر مفرا: مقدار بسیار کمی از مواد پولیش را به صورت نقطه ای روی پد مناسب بریزید. برای استفاده از دستگاه پولیشر روتاری، در شروع با سرعت 600 الی 900 دور در دقیقه دوران را آغاز کرده و تا 1500 الی 1800 دور در دقیقه افزایش دهید. دقت کنید که هنگام کار فشار کمی روی دستگاه اعمال شود و کار در نهایت با دور 600 الی 900 در دقیقه به پایان برسد. در صورت استفاده از پولیش زبر مفرا همراه با دستگاه پولیش اوربیتال، کار با سرعت 1 الی 2 روی سطحی با ابعاد 40 در 40 سانتی متر مربع آغاز شود و به تدریج به حداکثر سرعت رسیده و برای اتمام کار نیز مجدد به سرعت 1 الی 2 بازگردانده شود.

    در صورت اتمام پولیش کاری با پولیش خودرو زبر و اطمینان از تاثیر لایه برداری، (درصورت نیاز به مرحله دوم پولیشکاری، با پولیش نرم یا واکس پولیش خودرو مرحله نهایی)، توصیه می شود بدنه بدون واکس خودرو را با شامپو به طور کامل شست و شو دهید تا تمامی ذرات به جا مانده از فرآیند پولیشکاری تمیز شود. چرا که در صورت به جای ماندن ذرات روی بدنه و استفاده مجدد از پولیشی دیگر، امکان ایجاد خط و خش مجدد روی بدنه وجود دارد. رعایت این مورد چه برای پرداخت و پولیش بدنه و چه در صورت زیرسازی برای اجرای سرامیک بدنه بسیار اهمیت دارد.

    برای دیدن مشخصات فنی روی نام محصولات کلیک کنید.

    برچسب‌های محصول